onsdag den 19. marts 2014

Photo shoot

Jeg har været ud og skyde lidt billeder af drengen de sidste dag. Det jo den store fordel ved denne type af fotografering at man altid har villige modeller. Det er derfor mine drenge høre til Danmarks mest fotograferede hunde :-)

Jeg eksperimenterede blandt andet lidt med mulighederne på de manueller indstillinger som blænde åbninger og lukketid. Vejret var rigtig godt, lys hjælper altid hvis man skal bruge hurtige lukke tider.

Billederne er skudt med en Canon 60D og en Canon 300mm 2.8 IS. 

Hvis du på et tidspunkt møder en klog mand/kvinde som belære dig om at gode hunde billeder ikke har noget med udstyr at gøre, men har noget med manden bag kameraet at gøre. Så kan jeg fortælle dig at de ikke ved hvad de snakker om.

Fotografering af hunde i bevægelse handler i høj grad om udstyret. Jeg er ikke en dygtig fotograf, men giv mig en Canon 300mm 2.8 IS i hånden  "THEN I WILL MAKE MAGIC BECAUSE THIS... THIS IS A MAGIC LENS".




Jeg elsker dette billede. Duke drengen i en nøddeskal. mere end klar. Ser han ikke bare klog ud :-)



















Ingen kommentarer: