onsdag den 3. september 2014

Makro kursus

Igår var jeg til makro kursus over hos Sannes hunde center. Makro kurset blev holdt af Mogens Christensen frawww.fotokurser.careteam.dk. Mogens havde lidt forskelligt makro udstyr med som man frit kunne benytte hvis man ville prøve noget forskelligt. Han kom også med gode råd til hvordan man få bedre billeder. 

Jeg må erkende at jeg var lidt asocial da der var kaffe og kage for uheldigvis løb der lige et par flotte hunde rundt på den anden side af hækken. Mærkeligt nok havde mit andet 7D med 70-200mm sneget sig med i tasken. 

O.B.S. besøg aldrig Sannes hunde center uden en 70-200mm det vil være som at komme i en slikbutik uden penge !! 

Jeg måtte lige ned og ligge og tage nogle billeder af de dejlige hunde :-) .



Her er et par af mine skud fra igår.  



Den er sad trods alt stille, edderkoppe ham


Bemærk den lille røde blod mide der sidder på mejeredderkoppen









Ingen kommentarer: